» Home » Notarissen
 

 
 
 
 
Pieter de Vos Strategie Marketing Management biedt u onder de naam INnotar nog meer innovatieve diensten. Met complete technisch en inhoudelijk beheerde websites in uw eigen huisstijl, wekelijkse nieuwsupdatse op uw website, content voor websites. Meer weten over INnotar Websites, WebContent en notariskrant? Klik hier voor meer informatie

Uniek communicatiekanaal met uw cliënten

De Notariskrant is uw interactieve contact met uw particuliere en zakelijke cliënten en relaties. De Notariskrant biedt meer dan alleen maar informatie, het biedt cliënten ook de mogelijkheid om direct informatie of een offerte op te vragen. Deelname aan de Notariskrant staat exclusief open voor één kantoor per burgerlijke gemeente (m.u.v. de grote(re) steden.

Uit diverse onderzoeken blijkt dat cliënten belang hechten aan een notaris die zij kunnen vertrouwen. Een notaris die inspeelt op actuele ontwikkelingen. een notaris die mensen wil behoeden voor negatieve gevolgen van nieuwe wetten en regels.
De Notariskrant richt zich op uw eigen cliënten. Cliënten met wie u op basis van kwaliteit wilt en kunt communiceren.



Informatie en inschrijving

De Notariskrant is een initiatief van Pieter de Vos Strategie Marketing Management. Voor meer informatie kunt u bellen op tel. (0184) 685440 of mailen naar info@pieterdevos.nl.
 
Schrijf nu in en profiteer van uitgelezen mogelijkheden om extra contact te leggen met uw cliënten en extra opdrachten binnen te halen. U betaalt vooraf per twee te verschijnen nummers.

Informatie, offerte en opdracht via Internet

Consumenten gebruiken Internet al heel lang voor het verzamelen van informatie. In toenemende mate wordt Internet ook een direct communicatiekanaal tussen notaris en cliënt. Ook het interactief afwikkelen van transacties is gemeengoed geworden.
Met uw eigen Notariskrant verhoogt u de interactie met uw cliënten. Naast informatie biedt u hen - optioneel - ook de mogelijkheid offertes op te vragen en offertes om te zetten in opdrachten. De Notariskrant is innovatief in notarieel Nederland. Geen doe-het-zelf voor de cliënt, maar een eigentijdse manier om meer kwalitatief aantrekkelijk werk te doen voor uw bestaande cliënten.

Elk artikel bevat een <lees verder> knop. De lezer komt dan op een pagina met het volledige artikel. Cliënten kunnen vervolgens informatie of offerte opvragen. U neemt aansluitend zelf contact op met de cliënt voor het maken van de afspraak. De Notariskrant is niet alleen een informatie- en contactkanaal, u biedt daarmee uw cliënt ook een hoogwaardige service.



Tien voordelen van de Notariskrant

1. Elk kwartaal cliëntcontact

2. Geschikt voor offerteaanvragen en opdrachtverlening

3. Edities voor particulieren en ondernemers

4. Exclusieve deelname per burgerlijke gemeente

5. Gepersonaliseerd op uw kantoor- en op de cliëntnaam

6. Standaard met uw logo en in uw kleur

7. Optioneel eigen template in geheel eigen huisstijl

8. Aanlevering teksten door juristen contractueel geregeld

9. Automatische verzending naar uw cliënten/abonnees

10. Vaste lage prijs van € 215 per nummer (kwartaal), ongeacht het aantal abonnees